Para Pengikut..

Klik Me =)

Wednesday, 4 June 2014

Makan megi jer.

Salam uollsss..

Malam tadi sorang-sorang aje kat rumah. Saya kan duk ngan anak buah. Pagi tu hantar siap-siap dia kat rumah mak sebab petang ni kita nak gerak balik Dungun. Esok dah cuti sampai Ahad...Yeayyyyyy.

Petang balik opis singgah kedai runcit beli megi. Teringin sangat nak makan megi. Lama dah tak makan tau. Sekarang ni duk folo cerita Kerana Terpaksa ku Relakan pulak. Suka sangat Izreen berlakon. Heee. Kalau dia berlakon saya sentiasa folo cerita dia start dia jadi Cikgu Zakiah lagi.
 
 Kul 8.00 baru start masak megi. Heee.

Bawang merah + bawang putih 
Cili padi 
Telur sebijik
Sayur kobis
Kicap + sos cili

Makan tak pandang kiri kanan dah.

 

5 comments:

  1. Kak iza makan megi dgn sos ye? Hehe..first time tengok. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ana :ha ah.akak suka taruk sos ngan kicap.bertambah kaw.haha.

      Delete
  2. suka juga citer izreen tu..tp pesal la time magrib..tskk..megi tupun nmpak mgancam!! Haishh

    ReplyDelete
    Replies
    1. mila : hehe. megi rendam air panas pun kita tengok mengancam.haha.

      Delete
  3. tgk org mkn megi je mesti terliur..hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...