Para Pengikut..

Thursday 8 January 2015

Mulut tu nak kena cili ker??

Salam uolls.

Hujung minggu yang lalu balik umah mil. Haha. Eh kita letak gambo with mil kat fb ada pulak yang tanya "asyik gambo ngan mil je,ngan mak sendiri xde gambo pun".heh.cili mulut tu baru tau. Mak kita shy shy cat. Jarang sangat la nak bergambo pun.

Dan ada jugak yang cakap "dia ni asyik balik umah mil je, umah mak tak balik pun" hey nak kena cili jugak eh bibir munggil tu. Umah mak kita 10 minit je dari rumah. Balik kerja pun kita selalu je pegi umah mak. Dan bergilir-gilir tiap ujung minggu rumah mak and mil okey. Even umah mak 10 minit je dari umah time weekend pun kita selalu tido umah mak..awak ni pasang kamera kat kaki kita ke ha?ke ada bela hantu raya konon tau sangat aktiviti kita kemana kita pergi. Habis stok cili kita pegi cilikan mulut awak. Membazir betul.

Macam ni lah nasib pjj kan. Tapi macam ustaz duk sebut selalu, kalau kita nak ikhlas dalam bersyukur tengok orang yang kurang nasib dari kita. Memang sedih hidup pjj. Kadang seminggu, kadang dua minggu tak jumpa. Tapi ada kawan saya tu suami keje kat Sarawak, tunggu cuti sekolah baru dapat jumpa. Jauh beribu batu. Syukurlah. Allah tetapkan rezeki kita macam ni..

Update via mobile takde gambo. Daa..

3 comments:

  1. owh siapa tu? wahi camek nye dia. haha

    ReplyDelete
  2. sapelah gerangan si polan tu? kejelesan terserlah...

    ReplyDelete
  3. hh n sis : biasalah saya kan sweet.ramai orang jeles =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...