Para Pengikut..

Klik Me =)

Monday, 9 March 2015

Tiga tahun yang lalu =D

Salam uollss..

09.03. Malam ni kita akan dinikahkan dengan jejaka pilihan hati,ececece. Nebes ni. Semua kerja serba tak kena. Risau jugak. Macam mana tetiba bakal suami jadi speechless masa jabat tangan ngan tok imam. Hahaha.

Alhamdulilah tu tiga tahun lepas punya debaran. Semuanya Allah permudahkan. Tiga tahun dah??kejapnya. Rasa macam baru tiga bulan je. Hakhak.

Terima kasih Allah kurniakan dia untuk saya. Walaupun dulu selalu prasangka negatif, boleh ke dia itu,boleh ke dia ini. Tapi dah Allah cakap dia lah jodoh kita, jumpalah cinta pertama sebelum dia yg berpisah bagai nak gila..jumpalah cinta2 lain selepas dia pun tetap akhirnya dengan dia jugak.
Alhamdulillah, punya dia yang menjaga saya sebaiknya. Semoga Allah panjangkan jodoh kita, untuk menjadi tempat menumpang bahu dikala kedukaan, menumpang senyum dikala kegembiraan. Terima kasih atas kebahagiaan ini Allah.
So, terobek gambo kawin sikit boleyyy??






Hurmmm, sayu dengar wish asben.."Semoga Allah panjangkan umur kita dan makbulkan doa-doa kita syg" InsyaAllah. Aamiin..

4 comments:

  1. sengeh ayoh... he he heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hh, nok bulih nantu kan.heheh..

      Delete
    2. bkpe ayoh gelak gitu..awk ckp ape kt ayah? tu masa bace taklik kan? semoga Tuhan makbulkan semua doa2 awk berdua.. semoga dikurniakan anak yg comel2 chubby mcm mak ayah dia.. smoga cinta awk ngan dia sampai ke syurga..Hargai dan sayangi dia selagi Tuhan masih mahu pinjamkan dia..

      Delete
    3. my sis...hehe..tak ingat plak awak..rasa aji musa tu wak lawok tu.hehe..tq for da wish awak.aamiin.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...