Para Pengikut..

Wednesday 3 January 2018

Tebus voucher Lazada

Salam uollss..

Korang kenal tak Lazada? Lazada ni antara kedai online yang femes. Salah satu portal shopping online yang saya setia install apps tak pernah remove dari hp. Haha. So dalam cart tu macam-macam la ada barang yang saya berkenan nak beli dari barang rumah, barang dapur, makeup,barang anak memacam la lagi. Bila nampak je Lazada buat contest Online Revolution Blogger Contest tu laju la saya join. Tapi takde lah bersungguh sangat sebab pernah join sebelum ni tak menang pun. Join suka-suka jela. Plus blog kita suam-suam kuku jer. Haha.

Yang best Lazada ni kalau kita join contest dia alert via email. So takdelah kita terlepas pandang pasal pengumuman pemenang ke apa.

Bila Lazada emel bagitau list winner tu saya terkejut la tengok nama izafiza. Eh aku ke tu. Haha. Tapi takde la mengharap sangat sebab ramai kot join.


Bila Lazada emel lagi sekali pasal saya ni salah sorang winner 3rd prize terus la lompat kegembiraan.


Then tak sampai sehari dapat emel suh kita tebus voucher RM100.


Alhamdulillah. Punyalah tak tau nak beli apa. Haha. Pastu tanya pendapat bff dorang la cadangkan beli oven sebab diorang tahu saya lama dah nak ada oven kat dapur tu. Eh kenapala kita tak terfikir nak beli oven kan, padahal tu lama dah wishlist. Godek2 oven harga murah2, baca review, tanya soalan sikit pastu decide beli oven Pensonic harga Rm119. Kena tambahla RM19.


Alhamdulillah oven dah sampai dengan selamat. Dah test pon bakar ayam. Berfungsi dengan baik



Harap mami kuat semangat nak buat biskut raya tahun ni. Hahaha. Tq Lazada.

2 comments:

  1. tahniah! bestnya. takdak rezeki sha nak menang haritu huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq fyqah.tula xsangka rezeki.next time cuba lg jom😘

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...