Para Pengikut..

Saturday 3 November 2018

Lazada 11.11 Shopping Festival : The Biggest One Day Sale!

Salam uollss..

Bila dah jadi mak ni kepuasan paling utama adalah dapat bagi yang terbaik untuk anak kan. Semua perkara kita akan utamakan anak dulu. Baik dari aspek pemakanan, pendidikan atau shopping pun tetap anak akan diutamakan. Tak kisah shopping kat shopping mall atau online shopping. Macam saya jugak, bila ada rezeki lebih nak shopping online je mesti terfikir nak beli apa untuk anak. Saya suka LAZADA. User friendly sangat. Semua barang boleh dapat kat LAZADA tau. Kalau siapa pernah baca blog saya sebelum ni saya siap pernah order oven tau dengan LAZADA. Alhamdulillah sampai sekarang elok kualitinya. 

Setiap tahun mesti ternanti-nantikan 11.11. Diskaun harga yang tak tercapai dek akal. 11.11 Ape tu????

 11.11 Shopping Festival (https://www.lazada.com.my/11-11/?hybrid=1)
merupakan menurunan harga tergempar yang akan berlangsung pada 11 November 2018 di Lazada Malaysia.

Tahun ni awal-awal lagi saya dah survey dan save to chart item yang saya plan nak beli tau. Tahun ni nak cantikkan bilik anak. So saya plan semua hiasan nak beli kat Lazada. Eh, ada ke perhiasan rumah dijual di Lazada????. Kenapa takde pulak korang. Jom tengok dalam chart saya apa yang saya dah plan untuk hias bilik anak teruna.

1. Curtain Lazada

Banyak pilihan curtain yang ada. Rambang mata semua cantik dan harga berpatutan. Saya pilih design ni. Cantik kan.


2. ABC Play Mat Carpet Lazada

2 in 1. Sambil landing atas carpet ni anak boleh belajar ABC.


3. Kids Toy Storage Lazada

Banyak saiz ada. Ada yang besar dan banyak storage boleh letak macam2. Tapi mainan anak tak banyak sangat. So saya nak beli yang kecik ni jer.


4. Quote Frame Lazada

Nak cari hiasan yang simple tapi menarik. Suka tau quote frame from Lazada ni. Saya pilih kombinasi warna hitam dan putih. Harga pun berpatutan. So saya dah pilih empat design yang saya berkenan.





Korang tunggu apa lagi. Jom sama2 shopping di 11.11 Shopping Festival . Klik link bawah okeyy!





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...