Para Pengikut..

Wednesday 8 December 2010

Nak pengsan untuk seminggu atau dua boleh??

Assalamualaikum..salam sejahtera..salam 1Malaysia (Sambil angkat tangan tunjuk isyarat 1Malaysia).

Minggu depan merupakan minggu sibuk saya. Tipu. Bukan hanya saya. Tapi ramai lagi orang di luar sana yang seribu sibuk nak dibandingkan saya.

15 & 16 hb - Ni ada audit. Jadi harus settlekan semua dokumen pada 12 hb. Sedangkan masih banyak yang rongak. Rongak tahu? Macam gigi. Bila rongak terus nampak macam tak siap.

17 hb - Malam jam 10pm bertolak ke KL. Kuala Lumpur..aku cabar kau!!Tiba-tiba jadi Rosyam Nor dalam KL Menjerit. Heh! Baju dinner belum beli lagi woiiii!!

18 hb - Dinner di PWTC. Lepas dinner terus bertolak balik Terengganu.

Bermula 20hb - Bermula exam mid term. Arghhhh!!silibus belum habis lagi. Harap sempat habiskan minggu depan.


Jadi mungkin ini last entri sebelum entri seterusnya selepas seminggu atau dua minggu akan datang. Adakah?

P/S : Nak pengsan untuk seminggu atau dua. Bila terbangun pura-pura tanya 'Alamak hari ni berapa haribulan? saya dah terlepas tarikh penting. Arghhhh!!!' Sedangkan dalam hari bersorak riang. Pang sebijik!! untuk hadiah berangan..

2 comments:

  1. bestnye ade dinner!!!!i like...tak sabar nak habis blaja U nih.nak keje cpt2^^

    ReplyDelete
  2. Sachi : Cepat habis blaja!!

    Dinner mmg besh. Esp tang makan2.Heee..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...