Para Pengikut..

Wednesday 20 April 2011

A picture of yourself with fifteen facts


Seram tak tengok gambar tu? Seram tak? Seram tak? (ulang patploh kali)

Naseb baik nak 15 fakta, kalau 50 pengsan nak pikir. hee..Hokeh. Lets check deout.
  1. Dalam sepuluh orang mungkin hanya dua orang yang eja nama saya dengan betul. Noor'Hafizah.
  2. Saya seorang pendidik. Tapi saya tak mendidik budak skolah rendah atau menengah.
  3. Saya gilakan makanan berkuah macam sup, tom yam..ape lagi yer? Pendek kata semua yang berkuah la. yer. Laksa juga.
  4. Saya dilahirkan di Terengganu dan sekarang menetap di Terengganu.
  5. Saya sangat SENSITIF dan sangat mudah menangis.
  6. Saya susah nak ingat orang yang berhutang. Saya hutang orang pun kadang-kadang saya lupa. Haha.
  7. Walaupun saya mudah menangis tapi saya suka gelak.
  8. Blog saya 90% tentang kehidupan harian saya. Kalau meluat tak perlu baca.=)
  9. Warna kecintaan saya sentiasa berubah mengikut zaman. Zaman dewasa ni saya sukakan hijau.
  10. Umur saya??cuba teka sendiri. Tupun nak kena bagitahu ker??
  11. Saya suka menonton drama melayu. peeewittt.
  12. Saya dah berblog lebih dari 5 tahun. Sila jangan baca post yang lama-lama kerana ia amat membosankan!
  13. Saya AKAN bertunang dengan en.Beliau. Yer. AKAN. (perlu ke bagitahu fakta nie)
  14. Yeay! saya suka eskrem dan coklat juga.
 DAN

15. Gambar atas adalah saya ketika penggambaran short film 'DENDAM'

2 comments:

  1. tahniah fizah.. bile majlis tunangnye??

    ReplyDelete
  2. Miss Zuera : tq kak zura..insyaAllah coming soon..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...