Para Pengikut..

Klik Me =)

Thursday, 6 September 2012

Anak buah a.k.a buah hati

Salam uolls.

Nak citer tentang telatah anak-anak buah kita yang sungguh comel .Fine.

Akak dan adik. Dua-dua kalau bercakap mengalahkan orang besar. Suka tengok gelagat diorang. Tambah-tambah adik yang masih cakap pelat-pelat. Heeee.

Si adik tu kalo bergambo laju je hulur tangan nak wat 'peace'. Tapi jari tu nape terkeluar tiga dik. Dua je la. Hehe.
Lepas tu tak padan dengan budak kecik umor setahun. Suka benor pakai tudung. Ada sesetengah budak kecik rimas kalau kenakan tudung. Tapi dia ilekkk jer pakai. Kadang-kadang si akak pun tak pakai tapi dia yang si adik pulak pakai. Comel sungguh tau.

Heehee. Nak suh dia buat peace betul kena ulang beberapa kali siap tunjuk demo barulah jadik.
Peace!!

Pastu dah lupa lagi sekali peace tu jadik tiga jari. Heeee. Adik adik.


Ni tak sempat nak suh adik buat peace. Bila suruh senyum dik, senyum dik. Terus dia buat muka comel senyum macam dipaksa jerk. Hehe. Yang penting comelnessss.

Heee.. Suka tau ada kerenah-kerenah diorang. Sunyi bila masing-masing dah balik rumah masing-masing. Tak sabar tunggu diorang balik kampung balik. Nanti mesti ada lagi kerenah lain yang muncul. Theeeee.

4 comments:

  1. comel aje.. nak2 yang pakai tudung tu.. bolatttt!! hehehe

    ReplyDelete
  2. Asma : Hehe. Tau xpe. comel kan kalo budak2 pakai tudung =)

    ReplyDelete
  3. Alaa2~ cute nye. Hehehe

    ReplyDelete
  4. waty : heee..cute kan =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...