Para Pengikut..

Klik Me =)

Tuesday, 25 September 2012

Lirik lagu KU PILIH HATIMU - USSY FT ANDIKA (OST SAIFULNITA)

Salam uollls.

Citer SaifulNita ni ramai cakap best. Mula-mula tu saya tengok jugak 1st and 2nd episod tuh. Kemudian rasa macam bosan pulak. So, sampai sekarang episod bape dah yer?? buat tak tahu je la bila jam merangkak ke 10.30. Cuma yang menariknya lagu tema dia kan. Gigih mengoogle nak tau sape nyanyi. Korang nak dengar sila carik sendirik okeh.


KU PILIH HATIMU - USSY FT ANDIKA

ku pilih hatimu tak ada ku ragu
mencintamu adalah hal yang terindah
dalam hidupku oh sayang
kau detak jantung hatiku

setiap nafasku hembuskan namamu
sumpah mati hati ingin memilihmu
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku

janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

setiap nafasku (setiap nafasku)
hembuskan namamu (hembuskan namamu)
sumpah mati (sumpah mati)
hati ingin memilihmu (ku milikmu)
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku ooh

janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
sampai nanti di saat nafasku
sudah tidak berhembus lagi
karena sungguh cinta ini cinta sampai mati

tolonglah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti aku tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
sampai nanti di saat nafasku
sudah tidak berhembus lagi
karena sungguh cinta ini cinta sampai mati
cinta sampai mati



Terima Kasih kerana memilih hatiku..
^___________^







1 comment:

  1. Anonymous3:27 pm

    valium online lorazepam 1mg bula - where to buy ativan online in canada

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...