Para Pengikut..

Klik Me =)

Wednesday, 5 September 2012

Majlis kahwin di Aidilfitri

Salam uolls.

Masih di bulan Syawal kan. Kejap tengok kalendar.

Alhamdulillah. Hari ni 18 Syawal. Cepat betul masa berlalu kan. Seminggu lepas raya saya berkunjung ke kenduri opismate Yanie dekat Besut. En.beliau masih cuti lagi jadi beliau jadik drebar. Kami bersama adik laki saya yang dipaksa ikut sebab en.beliau nak ada geng sembang. Sampai di Tepuh ambik opismate jugak Adilah. =)

Sampai dekat simpang sebab mata melilau carik bunga manggar sampai salah masuk simpang. Muahaha. Nasib baik senang jer carik rumah Yanie. *Ceh. Padahal awal-awal lagi dah sesat.

Sampai je pengantin sedang bermakeup so kitorang makan dulu. Lapar sangat sampai makan nasi penuh satu pinggan plus makan bubur kacang pulak. Sedap sangat. i suka taw kalau bubur ni panas+rasa tak manis sangat. *Nak tambah lagi tapi malu.

Dah siap makan pengantin sedang duk berphoto shoot pulak. Tunggu punya tunggu kitorang pun gedik-gedik dulu amik gambo. Theeee.

Kental awak Yani deco kat belakang tuh. Lupa pulak nama. Saya dulu sempat beli kertas A4 je pastu tak dang pun nak kerjakan menda alah tuh.

Ok. Dah boleh masuk jumpa pengantin. Weeeee.
Geng-geng opis yang datang. Suka deco hiasan bilik pengantin. Suka makeup Yanie. Suka jugak baju Yanie. Santekkk. 

Eh. Eh. Sori terglamer pulak incik potograper kat belakang.

Auwww. Amik berkat dengan pengantin.*Bajet belum naik pelamin boleh? Heeee..

Kemudian dah puas gambar dalam bilik gambar kat pelamin pulak. Teman orang sebelah nak amik berkat. Hehe. Pelamin Adilah coming soon. psstt. Pelamin Yanie pun suwet sangat.

Ok. Ni pun sama caption atas. Tapi dengan Kak Amy =)

Udah-udah lah tu. Dah lama benor duk rumah pengantin. Kemudian pegi kat kereta tengok takde orang. Rupanya sebab penat sangat menunggu en.beliau dan adik iparnya pergi lepak kat wakaf di hujung sana. Gaya jalan mengalahkan model pentas. Panas tau orang tunggu. Fuhhhh.*Bajet hot.

Tengok background sangat hijau. Jadi kami berphotoshoot dulu. kihkih.

Layan jer la.

Sori. Handbeg tu tali sangat pendek. So rimas sangat nak sangkut kat dahan bahu. Tak pasal-pasal en.beliau panggil 'mak datin'. Muahaha.

Motif???

Bergambar dengan model .Kherlasss tak??
Nak ambil beliau jadik model? sila terjah

En.beliau ngantuk. Nak tido katanya. So i lah jadik drebar. Dah lah hujan lebat yang amat sampai tak nampak jalan. Bawak slow sangat.

Kalo jadi drebar adalah tukang snap gambar ganti kita pulak. =)

 Alhamdulillah akhirnya selamat sampai rumah. Petang tu sepatutnya ada satu lagi kenduri opismate. Tapi sebab dah penat sangat kitorang tido jer kerjanya.

ZZZZzzzzzZZZzzzzz.....



2 comments:

  1. banyak kan wedding rye nie..hehe..macam kita ritu la wedding time cuti skolah.heheh..

    haa..kantoi drive xpakai seat belt..ngeeee

    ReplyDelete
  2. tau xpe oneyy.satu hari ada tiga mjlis kita terjah ok..smpi rumah ke3 xlarat dh nk mkn.pegi salam jer.huhu..

    errr.gulp.kita kalo hujan2 xleh pakai seatbelt.fobia.**ade kaitan ker?? =p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...