Para Pengikut..

Klik Me =)

Tuesday, 4 September 2012

Biskut Cotek

Salam uollss.

Plesss la. Nampak sangat ketandusan idea untuk berentri baru. Sampaikan biskut cotek pun jadik bahan entri. Ade aku kesah keww??

Hokeh. Tadi dapat doorgift dari kawan opis yang baru kawin hari tu. Tak pergi pon kenduri beliau sebabnya pagi tu pergi kenduri opismate jugak di Besut. So balik tu sangat amat penat tidolah jawabnya. Mekasih ahkak bagi doorgift. Dapat biskut cotek dalam jar. Peeewiiit. Macam jar doorgift kiteww dulu lah. Heeee..


Biskut ni sangat bernostalgia. Masa kecik dulu zaman sekolah rendah selalu beli biskut ni. Mak sedara saya Che Ngah ada kedai runcit. So, masa tu beli 20sen pun dah boleh dapat 2x banyak dari dalam jar tu. Che Ngah akan bungkus biskut cotek dalam surat khabar. Ngapp biskut dulu kemudian baru dia punya cotek kat atas tuh. Tapi rasa dulu cotek tu besar la jugak. Sekarang kecik cinonet jer kan. Rasa pun dah tak sesweet dulu kan. Tapi tetap licin i makan taw.



2 comments:

  1. miza ingta biskut cotek biskut ape...heee...miza panggil biskut aiskim...=)singgah bw here...jom drop link kat blog miza..tgh nak update bloglist yang dah rosak..=)

    http://littledr.blogspot.com/2012/09/jom-blogwalking.html

    ReplyDelete
  2. miza : kita kt teganu panggil biskut cotek. heeee =)

    ok.kita terjah =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...