Para Pengikut..

Klik Me =)

Monday, 29 October 2012

Meet Anem Arnamee

Salam uolls.

Hari tu Anem ada mesej bagitahu nak datang Terengganu. Mula-mula eksaited sebab dah lama sangat dah tak jumpa. Kita kawen pun Anem tak dapat datang. Tapi tak mau eksaited sangat. Sebab perpisahan dan pertemuan kita hanya rancang. Yang tentukan jadi ke tak Tuhan.

Tup-tup 23 Oktober Anem mesej ada Terengganu dah. Weeee. Silalah perasaan eksaited datang sekarang jugakk.

Tapi sedih jugak dapat jumpa sekejap. Tupon jumpa depan opis saya jer. Kesian Anem. Saya tak dapat hidangkan kuih-muih, air tea o pun takde. Tapi sempat jugak lepas winduuuu =)




Mekasih. Dah tujuh bulan kawen masih dapat hadiah kawen eh. Heeee...

Suke. Suke. Kaler kecintaan + design kecintaan. =)

Mekasih Anem. Hope lepas ni bila-bila dapat jumpa lagik. =)

4 comments:

  1. Anonymous11:10 am

    mesti awk sgt berdebar2 masa tunggu ketibaan anem kan...hehe

    ReplyDelete
  2. miss u, acene nak kurus ni..tetibe lari topik

    ReplyDelete
  3. sape pulop anonymous ni ? sy yg berdebo tau. salam akak, wah terharu anem akak tulis entri ni. sweet je. thanks tau kak sudi dicuri masa. syg akak sgt. semoga kita bjmpa lagi,insyaallah :)

    ReplyDelete
  4. anon : heee..berdebar la jugak.lama tak jumpa kan..hiksss

    sis ina : u jgn menuntut ilmu kurus ngan i..i dah gemok skrg..ahakzz..

    anem : InsyaAllah.moga jumpa lg nem =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...