Para Pengikut..

Sunday 20 January 2013

19 JANUARI

Salam uolls..

Mekasih yang wish epi bufday buat saya. Tru real life, msj, fb, emel and so on.

Yang doakan saya panjang umur.
Doakan saya murah rezeki.
Doakan saya berbahagia sampai ke akhir hayat bersama suami terchenta.

Ehem. Ehem. Ehem...

Tak lupa yang doakan saya dapat cahaya mata.
Amin.Amin.Amin.

Semoga Tuhan kabulkan doa kalian.

Petikan dari msj anak-anak saya (student selaku mentee saya). Dah la mesej masuk serentak. Pastu kandungan msj adalah pertanyaan yang sangat comel..Hehehe.

1. Hpy bday ummi!ble nk dpt adk ni?hehe
2.Happy bday puan..yg ke berape?hehe..semoga pjg umor muroh rezeki..bila ambe nk dpt 'adik' nims?haha
3.Happy birthday puan, semoga pnjg umur,murah rezeki.semoga nhgia hngge keakhirnye.ble nk bulih adik?hehe.

Hehe..Kelakar. Ni konpem berpakat hantar msj serentak kan.kan.

So jawapannya adalah "Adik cakap sabo.." ^_______^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...