Para Pengikut..

Klik Me =)

Monday, 28 November 2011

Tips menambah berat badan.

Salam uolls.

Dah lama tak timbang berat. Sejak penimbang kat rumah tu dibawak ke opis hari-hari ada je bebudak neh timbang berat turun ke naik. Tapi tiap kali diorang timbang saya kelip-kelip mata tengok. Tak nak timbang takut frust. Yelah saya dah lama nak naikkan berat badan tapi punyalah susah. Makan banyak pun berat tak jugak naik. Tak tahu la nak makan apa lagi.

Owhh. Tetiba je tadi timbang tengok berat naik 2 kilo. Yippiiii. Errr. Tapi naik tang mana r?? Sekarang azam saya mahu naikkan lagi 2 kilo. Muahaha. Azam ke? Makan tok sah cakapla. Konon hati sedang bahagia lah asyik makan je owez. Dalam kereta pun asyik duk mengunyah. Ada jer stok makanan dalam kereta. Haha. Kalau berenti isi minyak atau berenti topup kat 7e ada je buah tangan nk dibeli. Hadoi. Lepas tu kalau bab makan nasi pulak dah jadi kewajipan dah. Sehari wajib makan nasi. Sekurang-kurangnya satu kali sehari. Kalau tidur lewat boleh pulak pergi bakar roti makan dengan tea o panas sambil tonton slot Samarinda.
Haha.

Itulah tips menambah berat badan saya.
Peace!


 

6 comments:

  1. kak fiza ! kite mengalami masalah yg same! uwaaaaa

    ReplyDelete
  2. waa..kite hampir beriringan di situ...

    ReplyDelete
  3. nani : yeke nani?ok.sila ikut tips akak yer.muahaha.

    ReplyDelete
  4. sis na : haha.yg pasti kamu mesti akn mendahului sy kan.heee..

    ReplyDelete
  5. woi.. aku nie cane nak tambah berat ?? ce cite skit.. hahahaha

    ReplyDelete
  6. hh : berat ko tu degil.xdapat nk tolong.muahaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...