Para Pengikut..

Klik Me =)

Saturday, 9 March 2013

Hepi 1st anniversary..

Salam uollss..


Alhamdulillah syukur.

Hari ni tepat 09 March. Dah setahun menjalani hidup bersama suami berchenta.

Setahun yang lalu masa ni saya sibuk duk menyiapkan gubahan sireh junjung. Malam ni dah bergelar isteri orang kan. Tangan dah berinai dah. Mak pun dah tak bagi keluar rumah. So duk dalam bilik saja settlekan apa yang belum settle. Pegi ke dapur hanya untuk minum dan makan. Fine. Haha.


 Ini gambar sekadar hiasan jer. Ahakz. Gambar ni seminggu sebelum kejadian. Duk pulun siapkan menda alah ni semua. Sorang-sorang pulak tuh. Tapi ai is sangat seronok. Walaupun tak sempat nak bahagikan untuk kawan-kawan coz saya buat sikit plus letak kat pelamin tapi amat gembira sebab berjaya mencabar diri sendiri untuk hasilkan ini-ini semua.


Ini pulak dua hari sebelum kejadian. Simple sangat hantaran saya. Yang penting mudah dan cepat untuk disiapkan. Thhehehe..

So, pada malamnya tibalah kejadian yang kita tungu...


Dengan sekali lafaz selamat bergelar isteri kepada Mohd Zulriduwan Othman. Syukur sangat. Semoga Tuhan panjangkan jodoh kami sampai anak cucu, sampai akhir hayat, sampai jannah. Amin..








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...