Para Pengikut..

Klik Me =)

Thursday, 28 March 2013

Makan-makan tyme!

Salam uollss..

Hari tu kat opis wat makan-makan. Masing-masing setiap jabatan bawak makanan masing-masing. Ala-ala pot luck la kan.

Koktel. Ni jabatan kami yang bawak. Rasa jugak segelas koktel.

Rojak buah. Sedap jugak. Tapi saya rasa mempelam tu je. Masam gileww. Nyum. Nyum. Makan satu hiris jer. Sebabnya takut gigi sengal sampai tiga hari kan. Eh, over gigi ni tau.

Air asam boi. Sedapnya. Masam manis gitueww. 3-4 gelas kot minum. Haha.


Pulut panggang. Tak sempat rasa jugak. Sebab makanan lain dah penuh perut kan.


Mihun goreng Singapore katanya. Nyumnyum. Sedapnya. nak gugel resepi lah!!
Tu ayam bakar dan sosej bakar kaum-kaum adam yang bakar. Tapi aiolls makan sosej jer.
Perut penuh. Bye.


Kuah rojak? eh, kuah rojak ke namanya? Pekat likat ai like. Eh, tapi tak makan jugak.
Nanti nak terjah cari brand ni.


Buah pauh yang masam itu. Owh. Masih terasa masamnya.



Jelly kelapa. Pon tak sempat nak rasa.



Eh, gambar spageti takde lah. Yang penting spegeti tu sedap yang amat. Bye!!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...