Para Pengikut..

Klik Me =)

Sunday, 17 March 2013

Rindu bertamu =)

Salam uollss..

Alkisahnya Sabtu iaitu semalam saya bercadang nak ke Kelantan. Menghadiri kenduri cosmate zaman universiti dulu Fik & Nad. Plan nak pergi bertiga. Owhhh. Tiba-tiba sehari sebelum kejadian dapat tahu kena pegi opis. Apekah? Lalu rancangan saya untuk pergi terpaksa dibatalkan. Sedihnya..Tapi Ani dan Asma tetap pergi. Saya kirim hadiah saja. Waaaaaa...

Ok. Tapi lepas diorang balik dari Kelantan diorang jemput saya di opis. Kemudian kami menerjah kedai chiken chop. Yummmy. Eh, walaupun saya belum lunch di rumah, tapi di opis saya dah makan megi cup. Tapi tetap lapar. Kesian kan.

Hye chicken chop..=)

Opkos la. Lama tak jumpa uolls. macam-macam cerita kuar. Dari A sampai Z. Tetiba rasa macam masa sekejap sangat berlalu. Rasa macam baru je lagi kami ramai-ramai keluar makan kat kedai zaman unibersiti. Owwhh. Masa memang sangat cepat berlalu.


Kemudian siap makan nak ambik gambar bertiga. Set timer letak camera atas moto sape ntah yang diparking disitu. Fine..


Eh, kemudian ada abang berkopiah lalu situ terus mintak tolong beliau snap gambar kami bertiga. Hikss.



Gambar kami LIMA tahun yang lalu....


^__________^







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...