Para Pengikut..

Klik Me =)

Wednesday, 23 April 2014

BBQ @ Lagoon Kuala Ibai

Salam uollss..

Macam biasalah aiolls cerita basi tak habis-habis. Bhahaaha. Hari tu dengan opismate dan student kitorang berbbq. Kat Lagoon Kuala Ibai. Dulu pernah gak bbq sini tapi ni kawasan lain skit. Sampai sesat nak cari port diorang neh. Tapi yang pastinya suasana sangat tenang. Cheewahhh.

Sampai je tengok diorang dah bakar ayam. Nyummy sangat.



Weollss. Ewwahh. Rileks nampak. 

Lambat jugak nak tunggu ayam masak semua, jadi makan dulu. Tempah bihun goreng dengan student.

Ni Naimah yang buatkan. Sedapnyaa. Berkali-kali aiolls tambah. Sampai kenyang makan salad neh bihun goreng pon tak makan.

Sedapnya, diorang ni perap ngan sos barbeque je pon.  

Sosej, kecintaan turun temurun. Dari zaman kecik sampai skolah sampai masuk u sampai jadi isteri orang ni ha, aiolls memang suka sangat sosej. Sampai dah jadi peniaga roti sosej. Bhahaha.

Okeyy. Tak sah tak bergambo kat jambatan gantung kan =)

1 comment:

  1. ade jambatan gantung situ rupanya haha. baru tahu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...