Para Pengikut..

Friday 24 December 2010

Status FB korang untuk setahun.

Wah. Dah nak masuk tahun ke seterusnya la. Cepat masa berlalu kan. Bukak fb tengok ada application untuk tgk balik status kita yang sudah-sudah. Terus like. Best jugak bace balik. Macam-macam cerita wujud disebalik status. Korang try la. Klik url bawah.




Awal tahun setiap weekend selama sebulan kena pergi training kat PTPL Kota Bharu.
 
Nenek saya meninggal.

Anem hadiahkan saya buku Jangan Bersedih dan kad yang sungguh mengharukan sempena besday saya.

Kem Jati Diri di Agro Resort.

Dengan selamba badak saya tersepak laptop jatuh gedebuk dari katil.

Paiz yang sentiasa buat saya tergelak dengan keletahnya.

Bawak student ke Studio Beuty Connection, Kuantan.

Melawat pusara nenda tanggal 2 Syawal.

Syapida n Supiyah tiada. Kami kebosanan amat.

Kenduri x-schoolmate, kak long.

Addict men game hp.

Belikan sy sekilo gula untuk hati.
31 keping gambar kau. Penat nak upload semua. Ni antara yang terkandung status yang memberi setahun kenangan. Ceewah. Seronok jugak sebenarnya baca balik status-status tu. Hee..: D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...