Para Pengikut..

Klik Me =)

Wednesday, 11 February 2015

Jom shopping di LAZADA =D

Salam uollsss..
Memandangkan tahun ni banyak sangat wishlist yang kecik, yang besar saya nak beli terus bukak website Lazada sebab kata orang ibaratnya semua bendalah ada kat Lazada ni kan. Baik sekecil-kecil sudu sampailah sebesar-besar almari. Hehe. Cantik perumpamaan tuh.

Pastu dah masuk Lazada terus rambang mata. Nak beli apa dulu ni. Nak cop apa dulu ni. Dah semua nak masuk dalam wishlist la pulak. Nasib baik harga murah-murah, banyak diskaun pulak. Hurrreeyyyyy.

Ok. Jom tengok apa checklist saya yang beria sangat nak beli neh!!


1. Panasonic Microwave Oven NN-ST342M Silver

Isteri mithali sangat kan. Bukak Lazada tengok bahagian barangan dapur dulu. Hehe. Nak sangat oven. Kita takde oven lagi tau. Nanti nak raya nak baking kek, biskut raya.

Harga asal RM 399
Lepas Diskaun RM329

Suka sangat mesin jahit ni sebab kaler dia purple. Cantik kan. Ni kalau dapat ni memang menjahit je lah kerja saya. Cikgu tukang jahit dah ada. Selalu duk tanya bila nak belajar menjahit dengan dia. Adeh. Kita kalau boleh nak ada mesin jahit dulu baru nak belajar. nanti dah pandai jahit balik rumah terus boleh jahit. Hahaha.

Harga asal RM239
Lepas diskaun RM129



Suka brand Akemi. Warna dia lambat sangat luntur. Ada sehelai saya beli zaman bujang masa belajar kat Penang. Sampai sekarang masih guna. Duk basuh selalu pun kaler dia tak luntur sangat.
And of course kaler lembut-lembut itu menjadi pujaan. Heheh.

Harga asal RM239.00
Lepas diskaun RM66.00 SAHAJA!!!



Okey dah beli belah untuk melengkapkan aktiviti kaum isteri kita jenguk untuk memuaskan hati kaum perempuan pulak. Hehe. Baju, handbeg, kasut, baju, handbeg, kasut, baju, ehhhh!!
  • Material : Korean Crepe with lace.
  • Princess cut.
  • Cuffs: Zipped to it wudhu friendly.
  • Concealed front zipped that makes it nursing friendly.
Harga RM99.00

5. Alfio Raldo YB-20153 Compartment Shoulder Bag Blue

Sekarang dah jatuh cintan dengan handbeg yang ada tali dwi fungsi. Boleh sangkut kat lengan macam mak-mak datin jugak boleh sangkut kat bahu. Macam style je. Hehe. Satu lagi handbeg saya berat sangat macam-macam ada dalam tu. So, handbeg yang berat ni lama-lama boleh sakit bahu. Jadi kita carik yang ada tali pendek gitu. Kalau bahu lenguh, boleh gilir dengan tangan.

Ada tiga pilihan warna, soft pink, kuning & biru macam bawah. Meriah gitu color.
Harga???

Harga asal RM239.90
Lepas diskaun RM143.90


Okeyyy...dah cukuplah dulu checklist. Ada jugak harga hari tu saya cek harga lain tau, tup-tup tengok wahhhhh makin banyak diskaun. So, kena bukak hari-hari la LAZADA ni eh??hikkssss.

Selamat membeli-belah uollsss..
 
 
You can check out the products at Lazada This post is an entry for the ShopCoupons Blogger contest. Being hosted by ShopCoupons. Lazada voucher sponsored by Lazada Malaysia.


4 comments:

  1. wahh iza..hebat punya wishlist!terbaikkk!! moga dpt yg di impikan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...