Para Pengikut..

Klik Me =)

Sunday, 14 April 2013

Firman - Kehilangan (Lirik dan Ringtone)

Salam uollss.

Eh, saya rasa begitu addict dengan lagu untuk ringtone. Yelah masing-masing punya style la kan. Ada orang ringtonenya bunyi 'kring-kring-kring' je macam talipon rumah tuh. Ada orang pulak tak suka ringtone. Set bunyi 'beep' jer.

Ringtone saya yang sering berkumandang sekarang adalah Firman - Kehilangan. Lagu dah lama dah kan. Tapi hari tu saya dengar jadi OST untuk cerita Kau yang Terindah. Owhh..Terus carik balik lagu neh. Suka sangat. Tapi yelah. Kat rumah tu selalu ada orang dengki saya kan. Sukati je nak tukar-tukar ringtone kiteww tau.

Firman - Kehilangaan

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku

Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Takkan ku sia-siakan kamu lagi. (2x)





4 comments:

  1. ringtone saya k-pop.. gwiyomi.. gwiyomi... hahaha

    ReplyDelete
  2. HH : Saya tak minat k-pop. K. Bye!

    ReplyDelete
  3. oh nooooooooooooo ! ini lagu peberet sayaaa..hari2 sy dengo tanpa bosann !lalaa...aritu dh buat jd ringtone tapi bile potong,mcm bunyi berbolokk skali..

    ReplyDelete
  4. Mama Iqy : Tahu takpe...best sangat kan!!saya edit lagu guna Sound Forge k.na =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...