Para Pengikut..

Klik Me =)

Sunday, 28 April 2013

Tak sedap hati

Salam uollss..


Tadi odw datang kerja ada eksiden. Hurmmm. Saya dah tak boleh tengok dah. Masa lalu kawasan kejadian tunduk je pandang hp. En.beliau tengok la jugak tapi dia pun senyap jer. Langsung dah tak cerita lagi kat saya. Dia tahu kot saya masih shock. Lepas je lalu kawasan eksiden tu terus hati berdebar-debar. Terus rasa tak sedap hati. Baca ayat Kursi banyak-banyak. Baru lega sikit. Harap orang yang terlibat dengan eksiden tu selamat. Memanglah insiden kali ni meninggalkan kesan yang pahit skit buat saya. Sikit jer kan.

Tapi hidup kena teruskan. Kena ceria hepi olwez. Untuk menceriakan orang sekeliling kitalah yang kena ceria dulu yer dak. Kena senyum sentiasa pada orang sekeliling baru lah hati kita sentiasa berfikiran positif. Ahakz.

Hurm..pasni en.beliau keje tak sehaluan dah. Aiolls terpaksa pegi kerja sendiri. Drive sendiri. Owhh. Semoga Tuhan bagi kekuatan. Amin.

Eh, sampai opis call mak mertua. Lama tak balik so kena sentiasa call tanya khabar. Anak lelaki dia tu kurang sikit bab-bab nak call tanya khabar neh. Jadi isteri beliau kena ambil alih tugas. Haha. Biasalah mak mertua sangat suka bagi nasihat sampai aiolls sebak mendengarnya.
"Tuhan uji macam-macam sebab nak tengok kita kuat tak terima ujian dia, makin Tuhan uji kita kena makin kuat, tu tanda Tuhan ingat kita, bagi peringatan sokmo pada kita"

Ai is sebak. Terima kasih ma sentiasa bagi kata-kata semangat buat anakmu =)

2 comments:

  1. kite dah lama tak blogwalking.. tak tahu apa yg jadi. rasa ye perkara menyedihkan kot.
    semoga terus dapat kekuatan ye..

    ReplyDelete
  2. Dhiera : a'ah. Kita eksiden hari tuh. Huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...