Para Pengikut..

Klik Me =)

Wednesday, 17 April 2013

Gigih sangat la kau ni encik oii.

Salam encik yang gigih..

Hmm. Kadang kala saya tak paham kenapa encik perlu mengigihkan diri untuk perkara yang sia-sia.


Mula-mula dahulukan perbualan dengan 'Salam'

Ai is lurus bendul balas la dengan 'Salam' kot-kot encik ni perlukan bantuan apa-apa ke kan. Nak tanya kat opis saya ada jawatan kosong ke tak kan? Atau nak tanya saya jual produk apa-apa ke kan? Kan. Kan.
#Positif thinking la sangat kan.


Eh, nak tanya sihat ke tak jer eh?? Owhh pliss la. Tak perlu lah kot kan kalau nak tanya kat stranger ni sihat ke tak? Baik tanya kawan lama ke kan. Tapi kita memang tak pernah kenal pun kan.

Maapkan saya encik. Bukan saya menyombong ke hape kan. Tapi pliss la encik saya sampai sekarang tak pernah terfikir motif encik duk 'salam' kat saya dengan gigihnya.

Owhhh. Lega dapat lepaskan perasaan kat sini.

Ok encik. Esok lusa kalau bagi salam lagi tanpa ada apa-apa urusan penting saya block je la encik yer.


Bye!




2 comments:

  1. gigihnya beliau. hehehe
    tak kenal erti putus asa tuh.

    ReplyDelete
  2. Miza : hehe.tula pasal.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...